Halaman

Rabu, 26 Oktober 2011

SEPERTI MEMILIKI EMAS

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM
ya seperti memiliki emas walau pun bukannya emas...tapi nilainya kadang2 buleh melebihi dr emas...begitu saya rasa terhadap keperluan memiliki madu,madu sangat penting dalam kehidupan..tak perlu saya cerita kehebatan madu.sudah banyak artikel mengenai madu dicerita.dari Al-QURAN sampai kajian sains membuktikan kehebatan madu lebah...cuma saya ingin cerita perasaan saya terhadap madu,saya berasa seolah2 ada energi dibebaskan oleh madu.ya..seperti wanita memiliki emas...perasaan itu lah yang ada pada saya..bernilainya madu hampir sama seperti emas.
saya terbayang kalau lah madu diniagakan seperti emas,ada harga turun naiknya..macam mana keadaan industri penternakan lebah??.tentu sudah pesat membangun industri lebah.iya la harga sama dengan emas..silap2 dalam ladang lebah pun ada cctv.hehe...masa tu dah kaya la..ermm..kalau berangan memang tak hingat dunia realiti.
ok..berbalik tentang energi tadi,madu seperti emas memang perlu ada di setiap rumah..emas disimpan melambangkan kekayaan keberhataan hehe..energi emas tu ada dalam rumah yaitu tenaga kekayaan itu..saya berpendapat begitu juga madu lebah perlu di simpan di setiap rumah supaya dapat mengekalkan energi madu.yaitu kesihatan kita sentiasa dalam keadaan sihat sejahtera.
saya berpendapat ataupun saya bersetuju mungkin pembaca semua juga bersetuju dengan saya..nilai kesihatan itu lebih penting daripa emas tu sendiri..buleh juga jual emas tu tuk perubatan kita..lepas sihat emas buleh dicari lagi,tapi kesihatan yg tak dijaga ada emas pon tak BEST.WALAU APA PUN lagi bagus kalau ada kedua2nya emas dan madu didalam rumah.kalau tak ada emas ada madu pun bersyukurlah..sebab nilai dia lebih dr emas..

Tiada ulasan: